  • 1. Data: 2003-04-13 18:59:52
    Temat: mandat - tytul wykonawczy
    Od: Iktorn <i...@k...pl>

    Witam!

    Jaki jest nastepny krok w egzekucji mandatu po "Tytule wykonawczym" ?
    Na razie doliczyli mi 3 PLN do kwoty mandatu, czy warto przedluzac, czy
    lepiej juz zaplacic? :)

    Pozdrowienia
    Wiktor

    --
    _ _ _ ___ ____ ____ __ _ Wiktor

  • 2. Data: 2003-04-14 06:42:46
    Temat: Re: mandat - tytul wykonawczy
    Od: "Michał Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>

    Użytkownik "Iktorn" <i...@k...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    >
    > Jaki jest nastepny krok w egzekucji mandatu po "Tytule wykonawczym" ?
    > Na razie doliczyli mi 3 PLN do kwoty mandatu, czy warto przedluzac, czy
    > lepiej juz zaplacic? :)
    po 2 wezwaniu z Urzedu Skarbowego. Nie wiem jak u Ciebie ale ja zapłaciłem w
    zyciu jeden mandat i do tej pory przyszło mi może jedno wezwanie tylko i to
    jeszcze nie z US a polowa z nich ma już po kilka lat ;)

    Pozdr

    MI
    PS Zalezy od bałaganu w Twoim US

  • 3. Data: 2003-04-14 07:17:39
    Od: Iktorn <i...@k...pl>

    * Micha? Ickiewicz <>:
    > po 2 wezwaniu z Urzedu Skarbowego.

    Czyli jeszcze nie? Pewnie dolicza jeszcze z 3 PLN? :)

    Mo?e to kto? potwierdziae?

    > Nie wiem jak u Ciebie ale ja zap?aci?em w
    > zyciu jeden mandat i do tej pory przysz?o mi mo?e jedno wezwanie tylko i to
    > jeszcze nie z US a polowa z nich ma ju? po kilka lat ;)

    Ja juz troche wswej g?upocie zap?aci?em ;)

    > PS Zalezy od ba?aganu w Twoim US

    No w?a?nie - ten wielkopolski wydaje si? nad wyraz sprawny - zaj??o mu
    to tylko 4 miesi?ce.

    Pozdrowienia
    Wiktor

    --
    _ _ _ ___ ____ ____ __ _ Wiktor

  • 4. Data: 2003-04-14 12:19:50
    Od: "Michal Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>

    > No właśnie - ten wielkopolski wydaje się nad wyraz sprawny - zajęło mu
    > to tylko 4 miesiące.

    ja kiedys mialem taka sytuacje, ze pierwszy mandat jaki otrzymalem
    zaplacilem w terminie. Bylo to chyba z 50 PLN. Mieszkalem wtedy w Lubinie.
    Nie bylo mnie w domu jak po miesiacu od uplywu terminu platnosci przyszedl
    poborca skarbowy - zglosil sie wlasnie po 50 PLN za mandat. Moja mama
    uznala, ze to malo i zaplacila - w sumie po raz drugi. Od tego momentu nie
    zaplacilem zadnego a wezwanie jedno dostalem (mandatów juz kilka)

    Pozdr

    MI