    From: "lonia80" <l...@p...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: mandat
    Date: Mon, 20 Dec 2004 23:02:35 +0100

    Czy słusznie zostałam ukarana mandatem karnym 100zł + 6 pkt.
    Oto sytuacja ; godz. 2 w nocy dojeżdżam do ronda pustego o tej porze i
    skręcam na zielonej strzałce w prawo , ograniczam znacznie prędkość ale
    fizycznie nie zatrzymuje się, dodam że za skrętem nie ma przejścia dla
    pieszych( podziemne).Oczywiście zaraz znajduje się radiowóz i składa
    propozycję mandatu. Nie pomagają moje tłumaczenia i prośby, wreszcie prośba
    o "pouczenie" lub coś w tym rodzaju. Jestem studenyką i 100 zł to jest dla
    mnie trochę kasy.Kiedyś na zajęciach z prawa tłumaczono nam że aby być
    ukaranym muszą wystąpić trzy przypadki naraz. Ponieważ mandat przyjęłam
    wydaje mi się że nie mam już możliwości obrony, ale może jakaś dobra dusza
    da wskazówki jak w przyszłości postąpić w takiej sytuacji
    Pozdr. lonia