    From: "Valérie" <v...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: mala dzialalnosc
    Date: Tue, 28 May 2002 07:43:23 +0200

    Witam wszystkich
    bedac zatrudniona na pelnym etacie w szkole prowadzilam do tego mala
    dzialalnosc nauki jezyka bo w swej naiwnosci myslalam ze bedzie tak lepiej
    dzialalnosc zostala zaprzestana w 06.2000 roku a tymczasem z ZUSU przyszlo
    pismo ze zajmuja moje konto (nieistniejacej dzialalnosci) bo nie wplacalam
    skladek ubezpieczenia zdrowotnego za rok 2001 -
    Decyzje o zaprzestaniu dzialalnosci wysylalam poczta - mam potwierdzxenie
    malo tego wczoraj do moich rodzicow gdzie juz nie mieszkam przyszedl pan z
    urzedu skarbowego - bo oni to wlasnie maja egzekwowac ode mnie te pieniadze
    czy oni sie kiedys ode mnie odczepia?

    pozdraiwia
    silnie sfrustrowana
    Waleria