    From: "takijeden" <t...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: listonosz nie przynosi listów poleconych
    Date: Sat, 3 Nov 2007 18:02:17 +0000 (UTC)

    witam ponownie,
    być może mój post ma niewiele wspólnego z tematyką tej grupy, ale coś go na
    pewno łączy, więc zamieszczam go tutaj.
    otóż bardzo często zdarzają mi się sytuacja niedostarczanie przez listonoszy
    listów (nawet poleconych!) na górę, pod moje drzwi. taki listonosz, któremu
    nie chcę się pofatygować do mnie na górę zostawia takie awizo w skrzynce, ze
    swoim podpisem, na którym pojawia się standardowa, bezszczelna informacja, iż
    "adresata nie zastano".
    co radzicie zrobić z tym fantem, ale tak RAZ, A SKUTECZNIE?
    nie sądzę, żeby interwencja po poczcie w czymkolwiek mogła pomóc, ale może
    ktoś ma jakieś doświadczenie w tej materii i mógłby mi służyć małą podpowiedzią?

    z góry dzięki!
    pozdrawiam.