  • 1. Data: 2006-10-18 10:32:41
    Temat: licencja
    Od: login<n...@p...onet.pl>

    Prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą. Kupiłem komputer z pakietem
    Office(licencja). Czy na kupionym później laptopie mogę zainstalować
    wspomnianego Offica, czy muszę kupić nowego Offica, żeby wszystko było legalnie.
    Na komputerach pracuję naprzemiennie. Proszę o opinie.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-10-18 12:13:31
    Temat: Re: licencja
    Od: "Szwed" <a...@o...pl>

    Użytkownik "login" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    legalnie.
    > Na komputerach pracuję naprzemiennie. Proszę o opinie.

    absolutnie nie, proponuje zadzwonic na infolinie Microsoftu i sie
    dowiedziec.