  • 1. Data: 2006-10-18 10:30:41
    Temat: kolizja drogowa, ja poszkodowany, Warta
    Od: cox<c...@w...pl>

    Witam, to moj pierwszy post na tym forum wiec pozdrawiam wszystkich,
    pod koniec sierpnia miałem wypadek samochodowy, straciłem wyjazd do Bułgarii a
    moja dziewczyna wylądowała w szpitalu ://// . jestem poszkodowany a sprawca
    ubezpieczony byl w Warcie. jakiś czas temu przysłali kosztorys wstepny, który
    zawierał mniej niż połowę wypłaty potrzebną na naprawę samochodu. Wartę raczej
    nie interesuje rozliczenie bezgotówkowe. Na drugim kosztorysie jest o ok. 3~4
    tyś złotych za mało. Najgorsze, że warta uparcie w kosztorys wsadza zamienniki
    (auto ma 4 lata, wszystko w nim było orginalne) oraz obniża ceny części ze
    względu na "urealnienie na części zamienne SUZUKI w wysokości 29,3%". Auto
    oddałem do ASO bo uszkodzony został układ napędowy i zależy mi żeby wszystko
    zostało porządnie zrobione i żeby auto nie było gorsze niż przed wypadkiem .

    Zależy mi, żeby jak najszybciej załatwić sprawę czyli najlepiej bez udziału
    sądu, mam zamiar korespondować z nimi tak, żebym miał wszystko na papierze bo
    przez telefon to tylko ciśnienie skacze i nic z tego nie wynika. Czy jesteście
    mi w stanie udzielić informacji czy istnieją jakieś ustawy które pozwalają
    warcie uwzględnić w kalkulacji zamienniki i te 29,3%? Jak podejść do sprawy?
    Czy korzystać z pomocy prawnika?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-10-18 15:35:49
    Temat: Re: kolizja drogowa, ja poszkodowany, Warta
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > warcie uwzględnić w kalkulacji zamienniki i te 29,3%? Jak podejść do sprawy?
    > Czy korzystać z pomocy prawnika?

    prawnik i sad. nie masz innej opcji. pisac sobie listy mozecie dlugo.

    przejrzyj tez archiwum grupy.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com