  • 1. Data: 2007-01-08 17:29:39
    Temat: kto ma prawo zglaszania postulatow, uwag do projektow rozporzadzen?
    Od: "Bibeck" <bibeck[wytnij_to]@op.pl>

    Witam
    no wlasnie, czy podmioty takie są gdzies wymieniane, czy takie uwagi moze
    zglaszac kazdy?czy moze nalezy zalatwiac te sprawy przez podmioty
    uprawnione?
    Wiem, ze nikt mi nie zabroni wyslac pisma do ministerstwa z moimi pomyslami,
    ale chodzi mi o to, zeby z moimi uwagami ktos sie zapoznal:)
    pozdrawiam
    bibeck

  • 2. Data: 2007-01-08 18:46:56
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Bibeck wrote:
    > no wlasnie, czy podmioty takie są gdzies wymieniane, czy takie uwagi moze
    > zglaszac kazdy?czy moze nalezy zalatwiac te sprawy przez podmioty
    > uprawnione?

    Zdecydowanie _każdy_. Prawo to zapisane jest w art. 63 Konstytucji,
    procedura postępowania z takimi wnioskami w okolicach art. 244 kodeksu
    postępowania administracyjnego.

    > Wiem, ze nikt mi nie zabroni wyslac pisma do ministerstwa z moimi pomyslami,
    > ale chodzi mi o to, zeby z moimi uwagami ktos sie zapoznal:)

    Musi się nie tylko zapoznać, ale i w ciągu miesiąca odpowiedzieć z
    uzasadnieniem :)

    Przy czym jeśli wniosek dotyczy rozporządzenia, to zdaje się, że
    teoretycznie musisz się najpierw zarejestrować jako lobbysta.