    From: mi <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: [kronika2prl] Jak Komorowski Szeremietiewa wykończył
    Date: Fri, 14 May 2010 18:38:54 +0200

    W dzisiejszym odcinku Kroniki II PRL zajmijmy się sprawą R.
    Szeremietiewa, polityka wykończonego zawiadomieniem o podejrzeniu
    przestępstwa i długoletnim oskarżeniem, z kórego nie zostało nic.
    Zapewne niewielu już teraz pamięta w jak dramatycznym tonie media
    donosiły o zatrzymaniu polityka i jego asystenta.

    "Szeremietiew: Komorowski nie ma moralnego prawa kandydować"
    http://www.polskatimes.pl/opinie/dwaognie/229191,sze
    remietiew-komorowski-nie-ma-moralnego-prawa-kandydow
    ac,id,t.html

    Do dziś B.Komorowski nie przeprosił R.Szeremietiewa.

    cytaty:
    ###################
    (...)
    Polska The Times: Co było później?
    Romuald Szeremietiew: Cóż, minister [Bronisław Komorowski-przyp. mi]
    wysłał na mnie WSI.

    PTT: Co to znaczył wysłał?
    RSz: Wojskowe służby rozpoczęły inwigilowanie mnie. Byłem śledzony. I
    dziś wiem, że szukano na mnie haków.

    PTT: Na polecenie Komorowskiego?
    RSz: Tak.
    (...)
    PTT: Komorowski Pana przeprosił?
    RSz: Nie. I dlatego w jego sytuacji nie odważyłbym się kandydować na
    najważniejszy urząd w państwie.

    PTT: Czy sprawa Szeremietiewa obciąża sumienie Komorowskiego?
    RSz: Powinna obciążać. Jest takie rosyjskie przysłowie: lubisz katasia,
    lubi i sanoczki wozit (lubisz zjeżdżać na sankach, to musisz też je
    ciągnąć pod górkę).
    (...)
    PTT: Kto zrobił ten cyrk?
    RSz: Decyzje o wysłaniu śmigłowców, zawracaniu promu, na którym
    podróżował Farmus, podjął Bronisław Komorowski. Dziś Farmus jest
    zniszczonym człowiekiem.
    (...)

    mi