  • 1. Data: 2002-05-27 10:00:59
    Temat: kredyt na mieszkanie a rozwód
    Od: "Edward Mieczysławowicz" <c...@N...poczta.gazeta.pl>

    mam takie pytanie:
    rozchodzę się z żoną i chcę kupić jej i dziecku mieszkanie. Chcę to zrobić
    przed samym rozwodem bo żona nie pracuje na razie i żaden bank nie da jej
    kredytu. Zanim się usamodzielni (po obronie doktoratu) minie ze 2 lata, a
    ciężko nam mieszkać razem. Wiem, że po rozwodzie kredyt i jego spłaty
    przechodzą na tego, kto bierze mieszkanie. Nie wiem jednak jak to jest w
    przypadku gdy ten kto bierze mieszkanie nie ma dochodów? Czy wtedy wrzucają
    to do alimentów?
    dziękuję i pozdrawiam