  • 1. Data: 2008-10-10 11:11:48
    Temat: kpk zażalenie na post. 7 dni - jak liczyć
    Od: l...@v...pl

    17-09-2008 otrzymuję postanowienie

    23-09-2008 za pośrednictwem korespondencji poleconej postanowienie trafia do
    prokuratury która wydała postanowienie

    Prokuratura odrzuca zażalenie twierdząc, że wpłynęło po terminie 25-09-2008

    Jak liczyć 7 dni na zażalenie ?

    OPCJA 001
    17-1 doręczenie
    18-2
    19-3
    20-4
    21-5
    22-6
    23-7 wysyłka
    24-8
    25-9 dotarło do prokuratury

    OPCJA 002
    17-0 doręczenie
    18-1
    19-2
    20-3
    21-4
    22-5
    23-6 wysyłka
    24-7
    25-8 dotarło do prokuratury

    Co decyduje "data stempla" czy data "doręczenia w prokuraturze" ?

  • 2. Data: 2008-10-10 11:33:47
    Temat: Re: kpk zażalenie na post. 7 dni - jak liczyć
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    l...@v...pl pisze:

    > Jak liczyć 7 dni na zażalenie ?

    Art. 123 §1 kpk
    Art. 124 kpk

    --
    @2008 Johnson
    Im bardziej chore państwo, tym więcej w nim praw.

  • 3. Data: 2008-10-10 11:59:35
    Od: l...@v...pl

    > Art. 123 §1 kpk
    > Art. 124 kpk

    Trochę za ironicznie to napisałem :)

    Dla mnie zażalenie jest wniesione w terminie 23-09-2008 nadane w UP.

    Czy ja już liczyć nie potrafię ?

    Czemu ma służyć takie postępowanie ?

  • 4. Data: 2008-10-10 13:54:46
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > Czemu ma służyć takie postępowanie ?

    Wnies zazalenie na odmowie przyjecia zazalenia.

    Cezar