    From: miffy <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: koszt przesyłki reklamowanego towaru
    Date: Tue, 12 Jan 2010 12:47:26 +0100

    Kupiłam na allegro klika przedmiotów od firmy. Okazało sie niektóre
    części są uszkodzone. Sprzedawca powiedział, że dostanę nowe, jednak
    muszę pokryć ich koszt wysyłki do mnie (nie kwestionuję faktu odesłania
    uszkodzonych na mój koszt).
    Czy sprzedawca ma prawo żądać ode mnie finansowania wysyłki ( w końcu
    zapłaciłam za wysyłkę towaru, który miał być bez wad)?

    Pierwszy raz sie z tym spotykam, zawsze reklamacja była wysyłana do mnie
    na koszt sprzedawcy, tylko nie wiem teraz ile w tym było po prostu ich
    dobrej woli ;)