eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokorekta zamówienia › korekta zamówienia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!news.glorb.com!news.astraweb.com!border6.newsrouter.astraweb.com!not-for-
    mail
    Date: Sat, 14 Jan 2012 15:37:17 +0100
    From: Krystek <k...@u...pl>
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: korekta zamówienia
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 25
    Message-ID: <4f11931f$0$2188$c3e8da3$460562f1@news.astraweb.com>
    Organization: Unlimited download news at news.astraweb.com
    NNTP-Posting-Host: d8d66043.news.astraweb.com
    X-Trace: DXC=2kfBAbWPR6eMm1IZKF?@MbL?0kYOcDh@je:PNj8E6J4m2243=N_<n@`X]J^06@\k1`9<_WF<
    Ac4]dcZN^P6HSS1jfh_aTVo_52i
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:695993
    [ ukryj nagłówki ]

    Kupiłem na odległość usługę wykonania czegoś wg. dostarczonego wzoru. W
    zamówieniu określiłem m.in. kolorystykę materiału według wzorca
    dostarczonego przez sprzedawcę. Po otrzymaniu zamówienia okazało się, że
    3/4 zamówienia jest OK, a 1/4 jest dostarczona na materiale o kolorze
    innym niż określiłem.

    Sprzedawca przeprosił i zaproponował wymianę. W dalszej korespondencji z
    nim przewijał się temat 1/4 wadliwego zamówienia. Podkreślane było, że
    pozostałe 3/4 jest w porządku. Odesłałem więc tylko wadliwą część
    zamówienia. Po dwóch tygodniach otrzymałem ją z powrotem z adnotacją, że
    aby reklamacja mogła być rozpatrzona muszę odesłać całe zamówienie.
    Dodatkowo sprzedawca informuje mnie, iż "w zamówieniu były kolory A, B,
    C i D, a ja odesłałem mu partię w kolorze Z, a tego koloru nie było w
    zamówieniu". No właśnie dlatego odesłałem, bo go nie było w moim
    zamówieniu. Na stronach sprzedawcy opisuje on sposób postępowania
    reklamacyjnego tylko w przypadku gdy przesyłka jest uszkodzona (protokół
    itp.)

    Czy przy prowadzonej korespondencji na temat 1/4 zamówienia, z której
    jasno wynikało co jest przedmiotem spornym, i braku informacji o
    konieczności zwrotu całości sprzedawca może odesłać wadliwą partię z
    powyższą adnotacją i odmówić mi reklamacji?

    Proszę o poradę.
    Krystian

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1