  • 1. Data: 2008-03-12 07:32:25
    Temat: kopia protokolu z przesluchania (chyba)
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Zglosilem kolizje drogowa (sprawca zbiegl). Zostalem przesluchany (chyba,
    policjant spisal protokol).
    Podpisalem sie pod protokolem, ale na pytanie czy dostane kopie policjant
    powiedzial, ze nie.
    Mowil, ze gdybym mial AC, to dostalbym zaswiadczenie o zgloszeniu.

    Czy policjant moze nie dac mi kopi protokolu, ani tez jakiegos zaswiadczenia
    skoro nie mam AC?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-03-12 20:03:22
    Temat: Re: kopia protokolu z przesluchania (chyba)
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Baczek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czy policjant moze nie dac mi kopi protokolu, ani tez jakiegos
    > zaswiadczenia skoro nie mam AC?

    Kopii protokołu nie może Ci dać. Ale zaświadczenie ma obowiązek. Posiadanie
    lub nie AC nie ma tu nic do rzeczy.