    From: koval <k...@U...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: kontynuacja ubezpieczenia OC
    Date: Mon, 02 Jul 2007 15:54:25 +0200

    Witam,

    W styczniu nabylem autko, ubezpieczone w PZU do czerwca, niestety nie
    dalem rady w czerwcu zglosic sie do PZU (i tak nie uzywalem samochodu).

    Dzis slysze, ze nie dosc ze musze za ten okres doplacic (poprzedni
    wlasciciel mial znizki, ja jestem nowy) to jeszcze nie ma innej
    mozliwosci, musze ubezpieczyc sie u nich bo nie zglosilem sie do nich w
    ciagu 2 tygodni od czasu gdy ubezpieczenie minelo (poprzedni wlasciciel
    dostal juz kwitki do zaplaty).

    Czy tak jest rzeczywiscie ? O ile moge sie jeszcze zgodzic na doplate,
    to takie przedluzanie ubezpieczenia bez mojej zgody (nie podpisywalem w
    koncu z nimi zadnej umowy) jest wg mnie troche naciagane - usluszalem ze
    wraz z nabyciem samochodu automatycznie nabywam wszystkie zobowiazania.
    Prawda to? Nie ma innego wyjscia?