  • 21. Data: 2008-04-04 21:54:42
    Temat: Re: kontrola operacji na koncie bankowym przez US
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:ft60ou$oml$5@inews.gazeta.pl witek

    > Wiem.

    > Będzie w punktach, jak na ścisłaków przystało.
    > 1. Zobacz swoje "epopeje".
    > 2. Niektórym nie da rady krótko, a długo i nawet nie wystarczy.
    > 3. Rzuciłeś się do odpowiedzi, uzasadniaj sam, ja zwyczajnie powątpiewam
    > w twoją wiarygodność i sensowność właśnie wobec braku jakiegokolwiek
    > uzasadnienia.
    > 4. a punktu czwartego to się domyśl...

    No juz ci napisalem. Nie wiem nie mam pojecia.
    Czy mógłbys w takim razie ty wyjaśnić.

  • 22. Data: 2008-04-04 21:59:55
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ft6833$oml$9@inews.gazeta.pl witek
    <w...@g...pl.invalid> pisze:

    > No juz ci napisalem. Nie wiem nie mam pojecia.
    Po cholerę się wypowiadasz skoro nie masz pojęcia?

    > Czy mógłbys w takim razie ty wyjaśnić.
    Ty chyba naprawdę nie kumasz co czytasz.
    Jak nie wiem, to się nie wypowiadam.
    Za trudne?

    --
    Jotte

  • 23. Data: 2008-04-04 22:46:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:ft6833$oml$9@inews.gazeta.pl witek

    > Po cholerę się wypowiadasz skoro nie masz pojęcia?

    > Ty chyba naprawdę nie kumasz co czytasz.
    > Jak nie wiem, to się nie wypowiadam.
    > Za trudne?

    To wiesz, czy nie wiesz?
    Bo jak nie wiesz, to po kiego grzyba się wtrącasz.
    Jak wiesz to się pochwal.

  • 24. Data: 2008-04-04 22:51:40
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ft6b4i$oml$12@inews.gazeta.pl witek
    <w...@g...pl.invalid> pisze:

    > To wiesz, czy nie wiesz?
    > Bo jak nie wiesz, to po kiego grzyba się wtrącasz.
    > Jak wiesz to się pochwal.
    Nie bądź śmieszny.
    Podaj podstawę prawną z konkretnymi paragrafami.

    --
    Jotte

  • 25. Data: 2008-04-05 18:17:27
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl>

    Użytkownik "bokomaru" <k...@b...pl> napisał
    > wpisuj w tytul przelewu 'seks oralny' lub 'podgrzybki'
    > to sa nieopodatkowane transakcje

    Z jakiego przepisu to wynika? Przychód ma.

  • 26. Data: 2008-04-05 20:48:41
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    > Z jakiego przepisu to wynika? Przychód ma.

    przepisu ci nie podam, ale wynika to z polskiego prawa, czyli chroń
    przestępcę (swojego), karać uczciwego, i wszystko jasne:O)

  • 27. Data: 2008-04-06 01:54:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Piotr [trzykoty] wrote:
    > U?ytkownik "bokomaru" <k...@b...pl> napisa?
    >
    > Z jakiego przepisu to wynika? Przychód ma.

    z jednej strony, państwo nie może pobierać podatków od prostytucji, z
    drugiej dochód ze zbieractwa leśnego gdzieś tam jest zwolniony.

  • 28. Data: 2008-04-06 05:51:43
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Jotte pisze:
    > Ale moje umowy znajdę i to nawet z pieczęciami "organu" administracji
    > państwowej.

    co jest dowodem jedynie tego, że tak nazwałeś sobie umowę sprzedaży

    KG

  • 29. Data: 2008-04-06 06:47:08
    Od: Krzysiek <b...@b...com>

    nkrzysiek pisze:
    > Czy urząd skarbowy może w jakikolwiek sposób kontrolować jakie operacji
    > miały miejsce na moich kontach bankowych?
    > Mieszkam z dziewczyną od ponad roku i co miesiąc przelewam jej jakąś
    > kwotę < 1000 zł na życie + opłaty. Czy mogę mieć kiedyś z tego jakieś
    > problemy?
    >
    > Krzysiek

    no to jak to wreszcie jest? Mieszkam od półtora roku z dziewczyną,
    jestem u niej tymczasowo zameldowany. Może być problem czy nie?

  • 30. Data: 2008-04-06 14:10:40
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ft9odf$as6$2@inews.gazeta.pl kam <x#k...@w...pl#x>
    pisze:

    > co jest dowodem jedynie tego, że tak nazwałeś sobie umowę sprzedaży
    Mylisz się. To był jakiś gotowiec kupiony za 1 zł.
    Widocznie ktoś sobie tak nazwał, w sumie bez znaczenia.

    --
    Jotte