  • Data: 2007-12-10 17:39:48
    Temat: kontrola - jakakolwiek - skarbowa, pocztowa itp
    Od: "Koju" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Jak to jest - czy szeroko pojęta kontrola może wejść do mojego domu i zacząc
    jakąkolwiek kontrole?

    Poczta - o telewizor
    Skarbówka - w ramach działalności
    Policja - o zakłocanie ciszy nocnej (perkusja!?:)
    Spółdzielnia - czy nie wyburzylem sciany
    BSA (business software allice) czy nie mam windowsa nielegalnego
    MIB (Man in Black) czy nie przechowuje marsjan
    Weterynarz - czy nie jestem wsciekly
    itd itp

    Oczywiscie bez anakzu sądowego
    Jak to właściwie jest? Czy jak przyjdą, powiedzą "Dzien dobry. Kontrola,
    możemy wejść?" A odpowiedz padnie: "Dzień dobry, nie" to wejdą czy nie
    wejdą?:)

    Pzdr
    MK