  • Data: 2004-06-24 02:10:55
    Temat: koncesje na TV
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

    1/ czy wiecie moze jakie akty prawne reguluja procesem otrzymywania
    koncesji na stacje tv ? chodzi mi o prawniczo/papierkowy *algorytm*
    *postepowania* przy zakladaniu malej telewizji - na przyklad telewizji
    osiedlowej, czy np. dzielnicowej, telewizji, ktora ma nadawac tylko na
    pewnym obszarze miasta.

    2/ gdzie zdobyc wiedze o kosztach/oplatach przy staraniu sie o koncesje
    ? [poza telefonem do krajowej rady radiof. & tv oczywiscie ]

    3/ Chodzi mi tez o to, jak prawo traktuje taka tv nadawana a/naziemnie,
    b/via satelita c/ i ewentualnie w kabel wpuszczona
    dzieki za odpowiedz & pozdrawiam.
    [ a moze ktos z Was wie jaka grupa w polskim usenecie tyczy aspektow
    technicznych dzialania/zakladania telewizji ? bo ja widze same grupy o
    programie tv...]