    From: Hubert <h...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: komercyjne używanie zdjęć i nie tylko bez pozwolenia
    Date: Thu, 15 Jul 2004 19:16:32 +0200

    Witam

    Pewnien sklep internetowy bez pozwolenia używa naszych zdjęć
    sciągniętych z naszej strony. Ze zdjęć perfidnie usunięte są nasze znaki
    i jest to widoczne. Używają również części naszych opisów produktów oraz
    kilku innych pomniejszych cześci strony jak choćby ośwaidczenie o
    wystawianiu faktur vat bez podpisu odbiorcy (notabene już niepotrzebne).
    Wysilili się tylko na tyle, żeby zmienić dane swojej firmy.

    Zeby oddać całość muszę jeszcze zaznaczyć, że kiedyś ta firma kupowała
    od nas towar, ale już tego nie robi. Zdjęcia nadal pozostały. Nigdy
    jednak nie zapytali się czy mogą używać naszych zdjęć i w związku z tym
    nie dostali na to zgody nawet podczas naszej współpracy. Wtedy
    przymykałem na to oko. Teraz już nie chcę.

    Moje pytanie brzmi: Czy cokolwiek można im zrobić i jakie im grożą
    konsekwencje ?

    pozdrawiam
    Hubert