  • 1. Data: 2003-02-06 11:05:58
    Temat: kodeks rodzinny
    Od: "Małgosia" <m...@i...pl>

    Witam,
    wiem, że są zmiany w kodeksie rodzinnym i opiekuńczym, szczególnie
    interesują mnie sprawy dotyczące zarządzania wspólnym majątkiem,
    odpowiedzialności za długi współmałżonka, czytałam w Rzeczpospolitej o tym.
    Niestety gdzieś mi się podział ten numer. Czy ktoś wie coś na ten temat lub
    może wskazać gdzie można znaleźć interesujące mnie wiadomości?
    Dziękuję.

  • 2. Data: 2003-02-06 21:50:24
    Temat: Re: kodeks rodzinny
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Małgosia wrote:
> [...]
    > Niestety gdzieś mi się podział ten numer. Czy ktoś wie coś na ten temat lub
    > może wskazać gdzie można znaleźć interesujące mnie wiadomości?

    to chyba dopiero projekt - poszukaj na stronie sejmu

    KG

  • 3. Data: 2003-02-08 21:56:35
    Od: "Pan Jabu" <p...@N...gazeta.pl>

    Małgosia <m...@i...pl> napisał(a):

    > Niestety gdzieś mi się podział ten numer. Czy ktoś wie coś na ten temat

    Chyba wiem coś na ten temat. Podejrzewam, że Twój zaginiony artykuł jest tu:
    http://arch.rp.pl/a/rz/2002/12/20021218/200212180049
    .html?
    k=on;t=1993010820030207 (pewnie trzeba będzie skleić linka).

    Pzdr.,

    /-/ Pan Jabu