  • 1. Data: 2005-01-05 08:32:07
    Temat: kiedy wyrok sadu ulega przedawnieniu ?
    Od: "łysy" <v...@p...fm>

    jak w temacie, albo moze inaczej, ile mogą scigac

  • 2. Data: 2005-01-05 09:03:30
    Temat: Re: kiedy wyrok sadu ulega przedawnieniu ?
    Od: "angus" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "łysy" <v...@p...fm> napisał w wiadomości
    > jak w temacie, albo moze inaczej, ile mogą scigac

    Podaj więcej danych, ale chyba bardziej chodzi Ci o instytucję zatarcia
    skazania art 106 i 107 Kodeksu Karnego.
    Pozdr.

  • 3. Data: 2005-01-05 09:21:45
    Od: "angus" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "łysy" <v...@p...fm> napisał w wiadomości
    > jak w temacie, albo moze inaczej, ile mogą scigac

    Chyba, że wyrok zapadł a osoba której ten wyrok dotyczy nie odbyła
    zasądzonej kary. Wtedy jest tak:

    art. 103.
    § 1. Nie można wykonać kary, jeżeli od uprawomocnienia się wyroku
    skazującego upłynęło lat :

    1) 30- w razie skazania na karę pozbawienia wolności
    przekraczającą 5 lat albo karę surowszą.

    2) 15- w razie skazania na karę pozbawienia wolności nie
    przekraczającą 5 lat

    3) 10- w razie skazania na inną karę.

    § 2. Przepis § 1 pkt.3 stosuje się odpowiednio do środków karnych
    wymienionych w art. 39 pkt.1-4; przepis § 1 pkt.2 stosuje się odpowiednio do
    środka karnego wymienionego w art. 39 pkt.5

  • 4. Data: 2005-01-05 09:44:58
    Od: "łysy" <v...@p...fm>

    pierwszy wyrok - 8 miesięcy pozbawienia wolności w zawieszeniu na...
    (niepamientam ile dokładnie)+ jakaś tam grzywna

    drugi wyrok - 600 zł grzywny za prowadzenie roweru w stanie nietrzeżwym
    (podkreślam tylko grzywna, bez kary pozbawienia wolności)

    kurator wnosi o zarządzenie kary, sąd przyjmuje wniosek i kara zostaje- 8
    miesięcy więzienia, odwołuję się od tego

    i chodzi mi teraz o to ile razy moge się odwoływać, co mi przysługuje i czy
    kurator żeczywiście mógł wnieść taki wniosek, bo mnie tu oczy zamydlał że
    wniosek bedzie pewnie odrzucony bo ta druga kara to tylko grzywna itp. a na
    sprawie nie było żadnego gadania.... wienien, jechał, to do pierdla,
    jak mam sę teraz obronić przed tym żeby sąd 2instancji tj. po tym moim
    odwołaniu nie zarządził jednak wykonania tej kary

    z góry dziękuje za odpowiedz