  • 1. Data: 2007-03-20 15:25:20
    Temat: kasacja - przepisy, ustawa ??
    Od: "Joanna" <j...@w...pl>

    Witam,
    proszę o podanie ustawy i przepisow dotyczacych kasacji wyroku.
    Potrzebuje tych informacji do pisma kierowanego do RPO.
    Chodzi mi glownie o przepis mowiacy o kwocie sporu od ktorej przysluguje
    kasacja, o ile sie orientuje moja kwota sporu jest za niska i nie moge
    wniesc kasacji, ale potrzbuje potwierdzenia.
    Z gory dziekuje.
    Pozdr, Joanna

  • 2. Data: 2007-03-20 17:29:54
    Temat: Re: kasacja - przepisy, ustawa ??
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl>

    > proszę o podanie ustawy i przepisow dotyczacych kasacji wyroku.

    Art. 398[1] do 398[21]kodesku postępowania cywilnego.

> [...]
    > kasacja, o ile sie orientuje moja kwota sporu jest za niska i nie moge
    > wniesc kasacji, ale potrzbuje potwierdzenia.

    Art. 398[2] k.p.c.

    Ale o ile sobie przypominam, już wałkowaliśmy tu Twoja sprawę i doszliśmy do
    wniosku, że skarga kasacyjna nie przysługuje ani Tobie ani RPO.

    Marcin.

    --
    www.radca.krakow.pl