    From: "mer" <b...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: już nie na temat, ale...
    Date: Fri, 7 Mar 2003 16:12:40 +0100
    Sender: v...@k...onet.pl@pe17.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl

    > Użytkownik mer <b...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:b47elg$m2a$...@n...onet.pl...
    > zaczniecie od początku.
    >
    > :-) rozbawiła mnie ta odpowiedz ... w chwili gdy myslałam o wyliczanym przez
    > panie wykształceniu :-) zawsze mnie uczono ,ze samo wykształcenie nie pomaga
    > w takich kwestiach trzeba miec duzo serca ,smykałke do prowadzenia nawet
    > tego typu interesu ... bo są psychologowie ci na 2 i ci na oceny celujące
    > ale to tylko teoria w jakies tam dziedzinie :-) jeden jest w tym dobry
    > drugim w tym ale mysle,że być przedszkolanką domową nie potrzeba chyba
> [...]

    Pewien kierowca TIR-a powiedział mi, że Europejczyk na poziomie nie potrzebuje mapy i
    słownika.
    Zaszokowało mnie pytanie tej pani na początku. Jest dla mnie niezrozumiałe jak osoba
    tak "uczona"
    może sie nie wstydzić pytać o coś co powinna dawno wiedzieć. Przecież to sa
    podstawowe informacje z
    jej branży. To ona powinna innym radzić a nie pytać na liście dyskusyjnej.
    To pytanie sygnalizuje chyba też problem stanu "inteligencji". Jest mała grupa
    ambitnych i stale
    uczacych się ludzi i cała reszta, która podpiera się gdzie może tytułem magistra, ale
    nic nie
    rozumie i nie próbuje zrozumiec z otaczającego świata. Znam magistra dla którego
    idolem jest Marcin
    Daniec a płyty z muzyką to ma tylko takie jakie są załączane do pisma TINA, które
    jego żona (też
    magister) kupuje. Straszni mieszczanie. Smutne to, ale może to też dowód na dobre
    czasy jakie
    nastały, które pozwalaja przeżyć będąc bardzo wąsko wyspecjalizowanym. Tylko co to za
    życie.

    mer