    From: "automoto" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: jeszcze raz o spamowaniu
    Date: Wed, 23 Jul 2003 09:55:03 +0200

    witam szanownych grupowiczow
    przegrzebalem archiwum grpy i nie udalo mi sie znalezc odpowiedzi na
    nastepujace nurtujace mnie pytanie

    czy jesli wysylam maila (z oferta uslugi) na adres firmy, ktory to adres
    znajdowal sie w zakładce kontakt na ichniej stronie www, tudziez w panoramie
    firm, to musze wyslac najpierw maila z zapytaniem o zgode na przeslanie
    oferty? art 10 p 2 mowi ze nie musze tego robic jesli - ow podmiot wyrazil
    wczesniej zgode, w szczegolnosci udostepnil swoj adres e-mail

    z firma ta nie kontaktowalem sie wczesniej i nie mam jej zgody, ale czy
    udostepnienie przez nia adresu w zakladce kontakt, lub w innym miejscu
    serwisu, nie jest rzeczonym w art 10 udostepnieniem adresu?

    prosze o pomoc
    pozdrawiam