  • 1. Data: 2010-11-23 08:11:23
    Temat: Czy można uzależniać zawarcie umowy OC pojazdu
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    od:

    1) posiadania aktualnego przeglądu pojazdu
    2) wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych o takiej treści:

    "Chcę otrzymywać informacje o nowych produktach ubezpieczeniowych, rabatach
    i promocjach oferowanych przez BRE Ubezpieczenia drogą mailową i
    telefoniczną. Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez BRE Ubezpieczenia moich
    danych osobowych w celach marketingowych wymienionych powyżej.
    "

    ?
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2010-11-23 15:11:30
    Od: leon <l...@g...pl>

    Dnia 23-11-2010 o 09:11:23 Samotnik <s...@w...samotnik.art.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > moich
    > danych osobowych w celach marketingowych wymienionych powyżej.

    Nie nie mozna.

    leon

  • 3. Data: 2010-11-23 21:08:13
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    leon w <news:op.vmmptgl0vha6eu@komp-kompkomp.telgam.pl>:

    > Nie nie mozna.

    OIMW to BRE jest tylko pośrednikiem, i jako taki może odmówić pośrednictwa
    jeżeli nie 1 lub nie 2

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 4. Data: 2010-11-24 09:31:59
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 23.11.2010 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał/a:
    >>> 1) posiadania aktualnego przeglądu pojazdu

    > OIMW to BRE jest tylko pośrednikiem, i jako taki może odmówić pośrednictwa
    > jeżeli nie 1 lub nie 2

    Zapytam właściwe urzędy, zobaczymy. :)
    --
    Samotnik