    From: "ala" <a...@d...nospam.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: jeden zakup - dwie ulgi
    Date: Wed, 23 Apr 2003 13:44:18 +0200

    Witam grupowiczów,
    od miesiąca usiłuję znaleźć odpowiedź i potwierdzenie w przepisach na
    pytanie czy kupując w 2001r od developera mieszkanie wraz z udziałem w
    gruncie mogę wykorzystać dwie ulgi: budowlaną i na grunt. W skarbowym
    twierdzą, że wszystko zależy od treści aktu notarialnego - czy jest zapis o
    nabyciu mieszkania i nabyciu gruntu, co wtedy upoważnia do obu ulg, czy też
    zapis stwierdzający zakup mieszkania udziałem w gruncie - a to już podlega
    tylko uldze mieszkaniowej. W gazecie prawnej nr 95 z 17 maja 2002 jest tekst
    przypieczętowany "Ministerstwo Finansów Wyjaśnia" , udawadniający, że
    kupując od developra mieszkanie z udziałem w gruncie mogliśmy w 2001 r
    rozpocząć obie ulgi. Autor powołuje się na następujące pisma: Jedno jest z
    16 kwietnia 2002 nr PB5/MC-033-183-1043/02 podtrzymujące stanowisko
    drugiego: z 14 maja 1997 nr PO 2/JML 8010-035/97. Czy ktoś może wie gdzie te
    pisma można znaleźć, bo na stronie MF niestety nie mogę tego znaleźć.
    Będę wdzięczna za odpowiedź.

    pozdrawiam

    a...@d...pl