  • 1. Data: 2004-12-16 16:44:29
    Temat: jaki okres wypowiedzenia ???
    Od: "Tomek" <j...@w...pl>

    Witam pracuje od półtora miesiąca w firmie i mam podpisaną umowe na czas
    określony do końca maja 2005 roku. Mam szanse dostać lepszą prace
    jaki jest czas na wymowienie współpracy z tą firmą ??

    jak to wyglada ???

  • 2. Data: 2004-12-16 16:54:07
    Temat: Re: jaki okres wypowiedzenia ???
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Tomek napisał:
    > Witam pracuje od półtora miesiąca w firmie i mam podpisaną umowe na czas
    > określony do końca maja 2005 roku. Mam szanse dostać lepszą prace
    > jaki jest czas na wymowienie współpracy z tą firmą ??

    Z zasady umowy na czas okreslony nie mozna wypowiedziec, chyba ze umowa
    zostala zawarta na czas przekraczajacy 6 miesiecy i strony przewidzialy
    taka mozliwosc w umowie.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2004-12-17 03:20:40
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

    > Z zasady umowy na czas okreslony nie mozna wypowiedziec, chyba ze umowa
    > zostala zawarta na czas przekraczajacy 6 miesiecy i strony przewidzialy
    > taka mozliwosc w umowie.

    Tyle teoria. W praktyce wiadomo, ze z niewolnika nie ma pracownika i zawsze
    możesz się dogadać i rozwiązać umowę za porozumieniem stron.

    Pozdrawiam,
    beniamin