    From: "Wojciech Lewandowski" <w...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: jak zlikwidowac rachunek w banku - ciekawe
    Date: Thu, 24 Oct 2002 18:43:09 +0200

    pytanie odnosnie bankow.

    1. posiadam rachunek firmowy w jednym z bankow
    2. na tenze rachunek przyszlo zajecie od komornika.
    3. pojechalem do banku zlikwidowac rachunek firmowy (rachunek jest dodatkowy
    nie podstawowy).
    4. Radca prawny banku odmowil usuniecia konta poniewaz jest na nim zajecie.
    :)

    Czy ja moge rozwiazac umowe zlecajaca bankowi prowadzenie rachunku a co za
    tym idzie wszelkich innych ustawowych obowiazkow z tego wynikajacych, tym
    samym obluge komornika :)?

    przeciez mam rachunek podstawowy w innym banku wiec komornik moze zajac
    podstawowy jesli chce. Dla komornika procedura sie nie zmienia.

    Dlaczego bank zmusza mnie wlasnie do oplacania oplat za prowadzenie rachunku
    ktorego nie chce!! ? Czy dlatego ze komornik sobie powiedzial ze wplywy z
    tego rachunku maja isc do niego?

    a co jesli wplywow nie bedzie, bo nie bedzie! Ja wiem ze nie bedzie, wiec
    likwiduje to konto.

    Co mam zrobic i na jakie przepisy sie powolac zeby bank uprzejmie
    zlikwidowal rachunek ktorego wlasnie nie chce.

    Pozdrawiam
    W.L