  • 1. Data: 2006-12-26 10:30:45
    Temat: jak to jest...??
    Od: "cangre" <k...@p...onet.pl>

    Dostaje mandat karny kredytowany, jestem studentem,nie pracuje nigdzie, nie
    mam zadnych swoich wlasnosci, nieplace tego mandatu co sie dzieje pozniej??

    pzdr

  • 2. Data: 2006-12-26 10:32:52
    Temat: Re: jak to jest...??
    Od: ris <r...@w...pl>

    cangre napisał(a):
    > Dostaje mandat karny kredytowany, jestem studentem,nie pracuje nigdzie, nie
    > mam zadnych swoich wlasnosci, nieplace tego mandatu co sie dzieje pozniej??

    Po dość długim czasie zapuka do ciebie komornik. Nic się nie bój
    ściągnie z ciebie jak zaczniesz coś mieć :) Na pocieszenie odsetki za
    mandat są śmiesznie niskie.
    pozdrawiam r

  • 3. Data: 2006-12-26 10:37:29
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ris"

    > Po dość długim czasie zapuka do ciebie komornik. Nic się nie bój ściągnie
    > z ciebie jak zaczniesz coś mieć :) Na pocieszenie odsetki za mandat są
    > śmiesznie niskie.

    odsetek za mandat nie ma wcale
    są tylko śmiesznie niskie koszty egzekucji

    a mandat zawsze można odsiedzieć

    macso

  • 4. Data: 2006-12-26 10:39:20
    Od: "Maaciek" <m...@e...pl>

> [...]
    nie
    > mam zadnych swoich wlasnosci, nieplace tego mandatu co sie dzieje

    posadza cie na troche

  • 5. Data: 2006-12-26 11:17:19
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 26 Dec 2006 11:30:45 +0100, cangre napisał(a):

    > Dostaje mandat karny kredytowany, jestem studentem,nie pracuje nigdzie, nie
    > mam zadnych swoich wlasnosci, nieplace tego mandatu co sie dzieje pozniej??

    Długo jeszcze będziesz nas zanudzał historiami o swoim mandacie złodzieju?
    Pieniędzy na mandat nie masz, ale na wódke z kolegami to sie znajdą.
    Uczciwy student... Żyje w takiej biedzie i dlatego poszedł zajebać
    bogatszemu, co? Idź stąd i sie więcej nie pokazuj.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 6. Data: 2006-12-26 18:27:10
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    macso napisał(a):
    > odsetek za mandat nie ma wcale
    > są tylko śmiesznie niskie koszty egzekucji

    której nie prowadzi komornik

    > a mandat zawsze można odsiedzieć

    rzadko zdarzają się mandaty które można odsiedzieć...

    KG

  • 7. Data: 2006-12-27 00:25:30
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 26 Dec 2006 19:27:10 +0100, kam napisał(a):

    > rzadko zdarzają się mandaty które można odsiedzieć...

    Szkoda za to, ze nie ma obowiazku ich odrabiania jako prace na rzecz
    spoleczenstwa. Tyle psich gowien lezy na trawnikach...

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 8. Data: 2006-12-27 09:11:35
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    scream napisał(a):

    > Szkoda za to, ze nie ma obowiazku ich odrabiania jako prace na rzecz
    > spoleczenstwa. Tyle psich gowien lezy na trawnikach...

    Psie gówna to powinni sprzątać właściciele psów.
    Ale dla nie płacących mandatów też jakieś zajęcie się powinno znaleźć.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Prawdziwa cnota krytyki się nie boi"

  • 9. Data: 2006-12-31 18:37:09
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 26 grudnia 2006 12:17
    (autor scream
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <1...@4...net>):

    > Uczciwy student... Żyje w takiej biedzie i dlatego poszedł zajebać
    > bogatszemu, co? Idź stąd i sie więcej nie pokazuj.

    Spokojnie, nie zdażyło ci się nigdy dostać mandatu? Zawsze jeździsz zgodnie
    z przepisami, przechodzisz przez ulicę tam gdzie trzeba itp?

    --
    Jego Ponurość Tristan

  • 10. Data: 2006-12-31 18:45:20
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Tristan napisał(a):
    > Spokojnie, nie zdażyło ci się nigdy dostać mandatu? Zawsze jeździsz zgodnie
    > z przepisami, przechodzisz przez ulicę tam gdzie trzeba itp?
    1) Przeczytaj inne watki 'cangre'. IHMO mandat o ktorym on pisze, zostal
    wystawiony nie za przejscie na czerwonym swietle a za kradziez.
    2) Jesli sie przekracza predkosc, przechodzi na czerwonym swietle itp to
    trzeba miec swiadomosc konsekwencji i podejmowac ryzyko wtedy, jesli
    stac nas na poniesienie kosztow/kary
    --
    badzio