    From: "Niunius" <w...@-...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: jak nie dać się oszukać
    Date: Thu, 17 Mar 2005 10:22:08 +0100

    Szanowni Grupowicze
    Znalazłam ofertę, która mnie bardzo zainteresowała. Jest to wybudowanie 19
    domków jednorodzinnych z własnymi działkami. Firma wykupła teren, podzieliła
    i ogrodziła na działki, i teraz szuka chętnych którzy by zainwestowali w
    swój dom. Do wyboru są 2 typy domków. Inwestor wszystkie formalności
    związane z uzyskaniem pozwolenia załatwa za mnie. No i teraz zastanawiam się
    czy to wszystko tak pięknie wygląda czy mogą pojawić się jakieś chaczyki.
    Inwestor na poczet budowy pobiera 1% wartości domku, reszta czyli całość za
    dom pobiera w dniu oddania domku do użytku. Proszę o radę na szczególnie
    muszę zwrócić uwagę w rozmowie, jakie pytania zadać by upewnić się że ta
    inwestycja będzie dla mnie korzystna. Po prostu jak nie dać się oszukać.
    Pozdrawiam
    P.S oczywiście na wszystkie wasze pytania postaram się odpowiedzieć.

    Anna