  • 1. Data: 2003-11-04 11:00:48
    Temat: jak negocjowac z developerem - czy mam podstawy?
    Od: "asia" <j...@g...pl>

    Mam umowe przyrzeczenia sprzedazy z developerem, w ktorym on obowiazuje sie
    sprzedac mi w okreslonym terminie lokalu wraz z miejscem w garazu.

    Teraz, przed podpisaniem ostatecznego aktu notarialnego okazuje sie, ze
    prawdopodobnie (developer nie chce ujawnic tresci umowy i to juz mnie
    zastanawia) w tresci
    umowy kupna-sprzedazy nie ma mowy o przeniesieniu wlasnosci wlasnie tego
    miejsca parkingowego.
    Miejsce parkingowe, z tego wynika nigdy nie bedzie moja wlasnoscia a czescia
    wspolna?
    Czy za 20 tys zl kupilam sobie powietrze?

    Prosze o pomoc jak to ugryzc,
    bo na cywilu znam sie slabiutko.

    Joanna G.

  • 2. Data: 2003-11-04 15:58:48
    Temat: Re: jak negocjowac z developerem - czy mam podstawy?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Ale jeśli teraz developer zmieni treść umowy, to możesz odstąpić choćby od
    jej zawarcia ze wszystkimi ujemnymi dla niego konsekwencjami. A zatem
    choćby podwójny zwrot wpłaconego zadatku, czy odpowiedzialność karna za
    oszustwo.

  • 3. Data: 2003-11-05 10:29:55
    Od: "Joanna" <d...@g...pl>

    Użytkownik "asia" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Miejsce parkingowe, z tego wynika nigdy nie bedzie moja wlasnoscia a
    czescia
    > wspolna?

    Jeżeli jest to wymalowane miejsce parkingowe w garazu wielopoziomowym, czy
    poprostu wymalowane stanowisko parkingowe pod blokiem to niestety tak
    bedzie. Takie mamy prawo. Nie da sie zalozyc odrebnej ksiegi wieczystej na
    wymalowane miejsce parkingowe. Bedziesz zatem miala udzial w czesci
    wspolnej.
    Pozdrawiam
    Joanna