  • 1. Data: 2004-03-06 11:41:27
    Temat: jak napisać testament ?
    Od: "Blondi" <n...@t...pl>

    Proszę o pomoc, nie wiem jak najlepiej spisać swój testament. Czy muszę w
    tym celu udać się do notariusza i ile to kosztuje ? Może wystarczy spisać
    testment przy świadkach ? Jak będzie lepiej ? I jeżeli istnieje taka
    mozliwość to jaka powinna być treść takiego pisma. Może znacie jakąś stronę
    na ten temat, czy coś ...?
    k...@w...pl

  • 2. Data: 2004-03-06 11:58:40
    Temat: Re: jak napisać testament ?
    Od: "[ piotr sut ]" <piotr23§§§@§§§tenbit.pl>

    'Blondi' wyklawiaturzył/a w niusie
    c2cd8e$sgo$...@a...news.tpi.pl taką oto treść:

    | Proszę o pomoc, nie wiem jak najlepiej spisać swój testament.

    http://www.google.pl/search?hl=pl&ie=UTF-8&oe=UTF-8&
    q=jak+sporz%C4%85dzi%C4%87+testament&lr=

    ->piotr

  • 3. Data: 2004-03-06 15:43:03
    Od: Dan <l...@p...fm>

    In article <c2cd8e$sgo$3@atlantis.news.tpi.pl>, n...@t...pl says...
    > Prosz? o pomoc, nie wiem jak najlepiej spisa? swój testament. Czy musz? w
    > tym celu uda? si? do notariusza i ile to kosztuje ? Mo?e wystarczy spisa?
    > testment przy ?wiadkach ? Jak b?dzie lepiej ? I je?eli istnieje taka
    > mozliwo?? to jaka powinna by? tre?? takiego pisma. Mo?e znacie jak?? stron?
    > na ten temat, czy co? ...?

    Najlatwiej i najtaniej to sporzadzic testament wlasnorecznie.

    Testament

    Ja Jolanta Kowalska oswiadczam, ze do calosci spadku powoluje swojego
    brata Alfonsa Wisniowskiego syna Krzysztofa i Katarzyny, zam. w
    Pyziomicach nr 15.

    Warszawa, dnia 15.02.2004 r.
    Jolanta Kowalska

    Testament musi byc w calosci napisany wlasnorecznie (pismem recznym cala
    tresc ) i podpisany przez testatora. Swiadkow nie potrzeba.

    Dan.

  • 4. Data: 2004-03-06 19:29:24
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Blondi" <n...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > testment przy świadkach ? Jak będzie lepiej ? I jeżeli istnieje taka
    > mozliwość to jaka powinna być treść takiego pisma. Może znacie jakąś

    Było bardzo niedawno.