  • 1. Data: 2003-11-13 08:41:05
    Temat: jak długo może serwis coś naprawiać?
    Od: "jurekh" <h...@p...onet.pl>

    ok. 10 paźdzoern. oddałem telefon (komórka) do naprawy ponieważ przestał
    dzwonić , po 4 dniach odebrałem z wymienionym ustrojstwem dzwoniącym, ale po
    dwóch dnizch zaczą znowu kiepsko dzwonić i oddałem go już w ramach
    reklamacji do tego samego punktu, przyjęli, po jakimś czasie ok tygodnia
    zgłosiłem się po odbiór ale okazało się że telefon jest zablokowany i już
    nie można go odblokować, oraz że będą starać się coś zrobić. Do dziś się
    starają a ja nie mam telefonu. Płacę za niego niezły abonament ok 120 zł
    mies. a prawie caly miesiąc nie mogę z niego korzystać. gdzie znajdę jakieś
    przepisy jak może długo trwać naprawa i czy i kiedy np. należy mi sprzęt
    zastępczy? jak mi się auto zepsuło to dostałem na czas naprawy zastępcze bez
    limitu kilometrów!
    Bardzo proszę o jakąś rzeczową informację pozdrawiam Wszystkich grupowiczów
    Jurek H

  • 2. Data: 2003-11-13 09:18:10
    Temat: Re: jak długo może serwis coś naprawiać?
    Od: "TOFIFIK" <r...@p...pl>

    Użytkownik "jurekh" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    bez
    > limitu kilometrów!
    > Bardzo proszę o jakąś rzeczową informację pozdrawiam Wszystkich

    nieznam sie na prawie ale załatw "świniaków" - z takimi serwisami trzeba
    walczyć. Bo z różnych grup i postów oraz własnych doświadczeń dochodze do
    wniosku ze w Polsce nie tylko rząd (wszyscy)jest do dupy ale obywatele też
    (oczywiście nie wszyscy). żądaj odszkodowania itd.. moze prawo unijne juz
    niedług dobierze sie do takich oszołomów i ludzie zaczną przestrzegać prawo.
    BTW: w moim mieście nawet w urzędzie jst łamane prawo- przy kasie jest
    słynna karteczka .... po odejściu od kasy reklamacji sie nie uwzględnia !!
    P.S. walcz brachu, Obywatele oszukiwani przez serwisy łączcie się!!!

  • 3. Data: 2003-11-13 15:20:53
    Od: "jurekh" <h...@p...onet.pl>