  • 1. Data: 2006-09-17 03:32:24
    Temat: Umorzenie odsetek
    Od: Marzena<w...@g...com>

    2 sierpnia 2006 roku otrzymałam informację od administratora budynku, w ktorym
    zajmuję mieszkanie komunalne (jestem głównym najemcą) o zadłużeniu. Czy mam
    prawo do umorzenia odsetek karnych, które naliczano mi od 2000 roku za
    nieterminowe wpłaty, nie informując mnie dotychczas o tych odsetkach?
    Nadmieniam, że od 1 listopada 2005 roku nastąpiła zmiana administratora i moje
    zadłużenie spowodowane było wpłatą czynszu za trzy miesiące na konto nowego
    administratora i właśnie o te pieniądze upomina się poprzedni administrator.
    Gdyby nie informacja o tym zadłużeniu, nie miałabym najmniejszego pojęcia o
    stale narastających odsetkach.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-09-17 20:24:17
    Temat: Re: Umorzenie odsetek
    Od: "intercomln" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marzena" <w...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > administrator.
    > Gdyby nie informacja o tym zadłużeniu, nie miałabym najmniejszego pojęcia

    Przedawnienie należności ubocznych tj. odsetek następuje po 3 latach