  • 1. Data: 2002-05-20 13:29:08
    Temat: ile dni ?
    Od: "lenkova" <b...@b...pl>

    Witam,
    Po miesiacu uzywania tel. komorkowego zepsuł się, oddalam wiec do naprawy do
    salonu w ktorym go zakupilam.
    Oddali mi go po 16 dniach, tlumaczac ze mieli na naprawe 14 dni ale
    roboczych ( czyli niedziele odpadaly).
    Czy mieli rację? Czy gdzies tam gdzies tam w kodeksie jest napisane ze takim
    przypadku obowiazuja 14 dni ale robocze, czy tez bez wzgledu na niedziele
    tylko i wylacznie 14 dni?
    Prosze o pomoc gdzie w kodeksie mogę o tym znalezc.
    dziekuje
    lenkova

  • 2. Data: 2002-05-20 14:15:22
    Temat: Re: ile dni ?
    Od: "Legislator" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik lenkova <b...@b...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych nap
    isał:3...@n...vogel.pl...

> [...]
    > tylko i wylacznie 14 dni?
    > Prosze o pomoc gdzie w kodeksie mogę o tym znalezc.

    zadne tam robocze. 14 dni to 14 dni, nie wazne czy robocze czy wolne od pracy.
    Jedynie gdy koniec terminu przypada
    na dzien wolny od pracy to wtedy termin uplywa w nastepnym powszednim dniu.

  • 3. Data: 2002-05-20 21:08:42
    Od: "fastB" <d...@p...fm>

> [...]
    pracy.
    > Jedynie gdy koniec terminu przypada
    > na dzien wolny od pracy to wtedy termin uplywa w nastepnym powszednim
    dobrze mówi niech się skończy "nasze: gadanie mają gwarancję to niech ją
    respektują ty cenę zapłaciłęś całą a nie 100zł mniej bo coś tam