    From: kakrysa <k...@w...NIESPAMUJ.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: hostingodawca - zmiana regulaminu
    Date: Sat, 10 Jul 2004 01:07:38 +0200
    Sender: k...@o...pl@213.199.234.64

    witam
    mam konto www na jakims tam serwerze firmy X. kiedy wykupowalem konto,
    zapoznalem sie oczywiscie z regulaminem, zwlaszcza z jednym z punktow:

    "9. X zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym
    regulaminie oraz swojej ofercie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące
    w momencie ich opublikowania na tej stronie."

    konto zalozylem ponad rok temu i wykupywalem waznosc, w chwili, kiedy
    weszlo pewne ograniczenie (okolo miesiac temu), mialem ok. 2 lata
    waznosci konta do przodu.

    ograniczenie to 4 GB limitu danych na miesiac, wczesniej tego nie bylo.
    bok firmy (wlasciwie ciezko nazwac to BOKiem) uparcie twierdzi, ze jest
    to zgodne z prawem itd.

    a mi sie wydaje, ze powinno to obowiazywac nowych uzytkownikow, bo
    przeciez zaplacilem wtedy za cos co mnie interesowalo - czyli konto z
    brakiem limitu.. a tu nagle zonk

    wiec jak. np pozew zbiorowy (bo uzytkownikow - tych niezadowlonych takze
    - jest duzy) dalby cos, czy nie ma sie co ludzic. czy moze jakies inne
    metody.

    podobno firma skonsultowala to ze swoim prawnikiem i ten twierdzi, ze
    jest ok.
    pozdrawiam i czekam na odpowiedz