  • Date: Wed, 15 Oct 2003 00:21:22 +0200
    From: AlekS <aloiz@fraza_antyspamowa.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: historia czerwonej ośmiornicy w czarnej todze

    Szanowni znawcy i miłośnicy Sprawiedliwości

    Pozwany mnie ostrzegał, że jego adwokat ma tutejsze sądy w kieszeni, ale
    ja miałem za dobre dowody żeby się wystraszyć.
    Niemniej pozwany już jako powód wzajemny zapomniał, że wypisał oprócz
    rachunku, także pokwitowanie na pieniądze, które dostał ode mnie na
    poczet zaliczki i wziął tę forsę w dodatku przy świadkach. Wyparł się
    tego w Sądzie I-szej instancji. Jednak młoda pani Sędzia (najwyraźniej
    na zastępstwie) przeprowadziła drobiazgowy proces dowodowy. Mimo tego ów
    pozwany a zarazem powód wzajemny odwołał się od jej wyroku do Sądu
    II-giej instancji, żądając znowu, abym mu zapłacił po raz drugi
    ukradzioną mi już sumę pieniędzy i to z karnymi odsetkami od daty
    kradzieży(!).
    Miał rację. Najwyraźniej wiedział, że to on jest tak naprawdę moim
    sędzią. Jak wynika bowiem z 13-sto stronicowego mydlenia oczu pt.
    "Uzasadnienie wyroku" Sąd II-giej - a zarazem ostatniej instancji, nie
    zapoznał się z aktami sprawy, nawet gdy pisał owo "uzasadnienie".
    Podobnie uczynił jego adwokat, który zapewne podpisując się pod pozwem
    wzajemnym klienta, nawet go nie przeczytał (na rozprawach zasypiał, albo
    był nieobecny).

    Po złożeniu przeze mnie i mojego pełnomocnika procesowego zawiadomienia
    o składaniu fałszywych zeznań, również prokuratorzy I-szej i II-giej
    instancji nie zapoznali się z aktami sprawy, uzasadniając odmowę
    wszczęcia postępowania oczywistą nieprawdą, iż jakoby Sądy obu instancji
    niczego sprzecznego się niedopatrzyły.

    Istnieje więc poważne domniemanie, że niektórzy adwokaci płacą łapówki
    Sądom w formie zryczałtowanej. Dzięki temu Sędziowie wydają dla nich
    wyroki bez zapoznania się z aktami sprawy - pobierają w ten sposób
    dodatkowe dochody za nietracenie czasu wykonywaniem swoich obowiązków.
    Najwyraźniej prokuratura doskonale o tym wie, gotowa bez wahania
    poświadczać obiektywną nieprawdę w obronie obiektywnie udowadnialnego
    przestępstwa, o czym także zawodowym oszustom (naszym prawdziwym
    sędziom) zapewne doskonale wiadomo.

    Złożyłem w tej sprawie szereg doniesień - pozostały one bez odpowiedzi.
    Policja i prokuratura najwyraźniej ignoruje nawet oczywiste dowody w tej
    materii.

    Mam więc pytania:
    - Jaka instytucja w Polsce nie ignoruje korupcji w sądownictwie i
    prokuraturze oraz przestępstw im pokrewnych?
    - Kto broni obywatela tego kraju w sytuacji, gdy zachodzi domniemanie
    poszkodowania go przez zorganizowaną przestępczość jurydyczną?

    Pozdrawiam
    Aleksander
    P.S. W zasadzie jestem nawet trochę wdzięczny rodzimej prostytucji
    sądowej, ponieważ pod jej wpływem, będąc w silnym szoku przebrałem się
    za czerwoną ośmiornicę w czarnej todze i wystąpiłem jako Sędzia
    Najwyższy Królestwa Ubu.
    Strój tak się spodobał szanownemu Jury, że zająłem I-sze miejsce na
    prestiżowym festiwalu "Coupe Icare" we Francji.
    Oto i nasza ośmiornica:
    http://www.inform.pl/aero/galerie/sh99/sh13.jpg
    http://www.inform.pl/aero/galerie/sh99/fot/9.jpg
    http://www.inform.pl/aero/galerie/sh99/fot/13.jpg