eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja "warunkowe przyjecie" - brak terminow › gwarancja "warunkowe przyjecie" - brak terminow
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.ipartners.pl!not-for-mail
    From: #Dan# <d...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: gwarancja "warunkowe przyjecie" - brak terminow
    Date: Mon, 26 Jul 2004 14:53:41 +0200
    Organization: Internet Partners
    Lines: 37
    Message-ID: <ce2ul3$1512$1@news2.ipartners.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.94.215.58
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1090846179 37922 195.94.215.58 (26 Jul 2004 12:49:39 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 26 Jul 2004 12:49:39 GMT
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; PL; rv:1.6) Gecko/20040113
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:229221
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    prosze o porade - co mozna zrobic z tym fantem.
    W grudniu zeszlego roku kupilem procesor - zostal kilka
    razy wymieniony (3). Przy ostatnij reklamacj (znowu padl)
    stwierdzono "ukruszenie jadra" i na rewersie zaznaczono
    "przyjecie warunkowe". W gwarancji jest taki oto punkt:

    11 Ewentualne wady lub uszkodzenia sprzętu ujawnione w
    okresie gwarancji będą usunięte bezpłatnie w terminie 14 dni
    roboczych, lecz w uzasadnionych przypadkach termin ten może
    ulec przedłużeniu, jednak nie dłużej niż do 21 dni roboczych
    od daty dostarczenia sprzętu do serwisu gwaranta.

    12 Reklamującemu przysługuje prawo do wymiany sprzętu na
    nowy, posiadający te same lub zbliżone, nie gorsze parametry
    techniczne i eksploatacyjne, w przypadku jeśli:
    ? w okresie gwarancji serwis gwaranta dokona trzech napraw
    dotyczących tego samego podzespołu elektronicznego, a sprzęt
    nadal będzie wykazywał uszkodzenia uniemożliwiające używanie
    go zgodnie z przeznaczeniem,
    ? serwis gwaranta uzna, że usunięcie wady nie jest możliwe
    lub nie jest możliwe w terminie określonym w pkt. 11.

    13 W przypadku warunkowego przyjęcia do serwisu gwaranta
    sprzętu, który nie spełnia warunków określonych w pkt. 6,
    serwis gwaranta nie jest zobowiązany do wywiązywania się z
    terminów określonych w pkt.11, oraz z możliwości realizacji
    reklamacji w pkt.12.


    Czy w sytuacji gdy czas ten jest "nieokreslony" istnieje
    mozliwosc skorzystania z jakis innych paragrafow aby
    przyspieszyc sprawe reklamacji?

    pozdrawiam i dzieki za wszelkie informacje i porady.
    Dan

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1