  • 11. Data: 2002-04-11 13:21:23
    Temat: Re: gwarancja
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Thu, 11 Apr 2002, Tristan Alder wrote:

    > To znaczy? Nigdy tego na szczęście nie miałem okazji testować... Czyli
    > mówisz, że jak dostaję z hurtowni gwarancję i na niej mam napisane 36
    > miesięcy, to liczy się od daty produkcji?

    Nie, chyba że tak jest na niej napisane.

    > ???

    Sprzedawca może zawrzeć umowę z jakimś innym podmiotem który zajmuje się
    serwisem sprzedawanych przez niego urządzeń. Jest to typowy przykład umowy
    na rzecz osoby trzeciej (art. 393 KC).

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 12. Data: 2002-04-11 18:22:07
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pięknego Thu, 11 Apr 2002 15:21:23 +0200, "Gwidon S. Naskrent"
    <n...@a...pl> napisałbył:

    >Nie, chyba że tak jest na niej napisane.

    No więc o co Ci chodzi?

    ==
    > Problem faktycznie jest, gdyż on jako sklep dostał 36 miesięcy od

    Niemożliwe - chyba że hurtownik jest jednocześnie producentem lub
    serwisantem.
    ==

    --
    Tristan hrabia Alder