    From: "Baron" <b...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: grozby przez sms i co potem...
    Date: Sat, 14 Jun 2003 22:43:57 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@kingsajz.adpress.com.pl

    Witam,
    od kilku dni dostaję niezbyt przyjemne esemesy od jednego faceta. Esemesy są
    typu "zabiję cię ty smieciu", "wybiję ci zęby", "nie moge sie doczekac
    spotkania" i inne tego typu rzeczy. Wiem ze nie są to żarty i że raczej nie
    uniknę konfrontacji, (chyba że nie będę się ruszał z mieszkania). Nadawcy
    tych esemesow sprawę ułatwia fakt że wie gdzie pracuję i bez problemu może
    mnie w pracy zaskoczyc w pracy i np. pobić.
    Co moge w tej sytuacji zrobic? Niestety nie mogę sobie pozwolić na
    niepojawienie się w pracy, zresztą to by była paranoja,
    Esemesy mam zarejestrowane w telefonie, ale jakoś nie uśmiecha mi się bić
    pobitym, a potem triumfalnie wyciągnąć esemesy z telefonu ze mam dowód, czy
    cos takiego...

    Może ostudzi jego zapał postraszenie go kilkoma paragrafami i ew.
    konsekwencjami prawnymi oraz fakt, że esemesy mam zarejestrowane.
    Co radzicie grupowicze w tej sytuacji?
    Czy takie groźby esemesowe mogą być podstawą do zgłoszenia tego na policję?
    Proszę o pomoc, poniedziałek się zliża, a nie uśmiecha mi się megastres
    przez cały tydzień,
    pozdrawiam