    From: "TERESA FOSZCZKA" <t...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: fotoradar - nie wiem kto jechal
    Date: Tue, 13 Feb 2007 08:58:08 +0100

    Samochód jest zarejestrowany na żonę.
    Jechałem z kolegą o zmierzchu na trasie długości około 120 km.
    Gdzieś w połowie trasy przekroczyliśmy szybkość i przyszło wezwanie do żony.
    Jest problem, bo w czasie tej jazdy zmienialiśmy się z kolegą jako
    kierowcy trzy razy. Po kilku dniach nieobecności w kraju wracaliśmy
    po przylocie samolotem z lotniska. Ja i on mieliśmy kilka spraw
    do załatwienia przez telefon, wię aby nie dzwonić w czasie jazdy,
    zminialiśmy się za kierownicą. Poza ty ja byłem trochę zmęczony
    po całym dniu załatwiania różnych rzeczy i także lot samolotem
    trochę męczy. Zmienialiśmy się zatrzymując się na poboczach i za nic nie
    możemy
    dojść do tego, kto w tym momencie kierował.
    Będę chyba wezwany przed Sąd Grodzki, bo żona wskaże na mnie. Jakie są
    rokowania?
    J.K.