  • 1. Data: 2002-08-08 12:58:23
    Temat: dziwna sprawa z umowa handlowa
    Od: ----------------------- <a...@q...qw>

    Witam,

    bede wdzieczny za wszelkie sugestie odnosnie ponizszej sytuacji.

    osoba A - Ja :) czyli osoba zupelnie fizyczna

    osoba B - moj znajomy, ktory ma dzialalnosc gospodarcza jako osoba
    fizyczna

    uslugi. |A| mial mozliwosci, wiedze i potencjal by sprostac zleceniu - nie mial
    jedynie firmy na siebie (i nie mogl zalozyc, z roznych wzgledow).

    na wykonanie uslugi pomiedzy Klientem oraz |B|. W tejze umowie zleceniobiorca jest
    wspolpraca, ani stosunek pracy).

    Wykonawca lwiej czesci zlecenia jest |A|, wszystko pratycznie gotowe.
    Z roznych wzgledow popsuly sie stosunki miedzy A i B.
    zlecenia przez A na rzecz B ten ureguluje swoje dlugi.

    wstrzymal projekt warunkujac jego kontynuowanie od uregulowania przeszlych
    zobowiazan.

    Klient powoli traci cierpliwosc (na razie nic nie wie o konflikcie).

    PYTANIE:
    W przypadku gdyby konflikt nie osiagnal kompromisu i Klient zdecydowal
    sie dochodzic swoich praw wobec niewykonanego zlecenia, jaka formalnie
    odpowiedzialnosc ciazy rowniez na |A| ?

    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2002-08-09 05:39:59
    Temat: Re: dziwna sprawa z umowa handlowa
    Od: "Sotb" <k...@z...pl>

    > PYTANIE:
    > W przypadku gdyby konflikt nie osiagnal kompromisu i Klient zdecydowal
    > sie dochodzic swoich praw wobec niewykonanego zlecenia, jaka formalnie
    > odpowiedzialnosc ciazy rowniez na |A| ?

    A nie mozesz umówic sie w ten sam sposób z inna firma i dokonczyc dziela?
    sotb