  • 1. Data: 2007-02-07 09:09:28
    Temat: dziecko, wyjazd za granicę
    Od: PiotrP <p...@w...pl>

    Witam,

    W jaki sposób mogę formalnie zpewnić sobie powrót dziecka z wakacji
    zagranicą? Dziecko ma wyjechać na wakacje z mamą a ja jestem pełen obaw że
    ona postanowi nie wrócić.

    Oczekujemy na sprawę rozwodową (pozew złożony w grudniu 2006) - dziecko ma
    dwa lata, jego paszport mam ja, żona wielokrotnie groziła mi że wyjedzie z
    nim zagranicę, dlatego zabrałem paszport. Podkreślam że nie mam nic
    przeciwko wyjazdowi na wakacje, ale po prostu nie ufam mojej jeszcze
    obecnaj żonie.

  • 2. Data: 2007-02-07 19:21:14
    Temat: Re: dziecko, wyjazd za granicę
    Od: "zenek" <x...@x...xx>

    Użytkownik "PiotrP" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nim zagranicę, dlatego zabrałem paszport. Podkreślam że nie mam nic
    > przeciwko wyjazdowi na wakacje, ale po prostu nie ufam mojej jeszcze

    No , przecież zabrałeś paszport to w czym problem ?

    Pozdro
    zenek