  • 1. Data: 2004-03-26 19:47:15
    Temat: działalność gosp.upadek RATUNKU
    Od: "d.cz." <j...@w...pl>

    Pracowałem w firmie jako kierowca.Zostałem sprywatyzowany i odkupiłem/raty
    wpłacane w firmie z zabezpieczeniem wekslowym / od tejże firmy samochód ,
    którym jeździłem wcześniej i podpisłem z tą samą firmą umowę o świadczeniu
    usług transportowych.W chwili obecnej jestem w połowie spłaty rat a firma daje
    mi tyle zleceń że stałem się niewypłacalny.Wiszę w ZUS....i tak dalej.Proszę o
    pomoc i udzielenie odpowiedzi na pytanie jak wybrnąć by być"czystym"
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-03-27 05:31:58
    Temat: Re: dzia3alnośa gosp.upadek RATUNKU (was: działalność gosp.upadek RATUNKU)
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    26 Mar 2004 20:47:15 +0100, na pl.soc.prawo, d.cz. napisał(a):

> [...]
    > pomoc i udzielenie odpowiedzi na pytanie jak wybrnąć by być"czystym"

    Szukać innych zleceniodawców na usługi transportowe.
    --
    Mieczysław
    ----