    From: "krzysiek" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: drzewo zamiast płotu !
    Date: Tue, 29 Apr 2003 13:51:30 +0200

    Cześć
    mam problem:
    Chodzi o drzewo (czereśnia), która rośnie dokładnie w linii ogrodzenia
    działki (domki jednorodzinne) sasiad nie chce sie zgodzić na jej wycięcie bo
    twierdzi że lubi czereśnie :-) a nie mogę wykonać płotu który byłby też jego
    ogrodzeniem.
    Wbrew pozorom to jest spory problem bo chociaż drzewo nadaje sie do wycięcia
    bo jest owocowe itd to jest równierz własnąścią sąsiada.
    proszę doradżcie coś, ale nie w stylu zeby ją czymś podlać bo boje sie ze mi
    pryśnie czymś na iglaki itd..
    krzysiek