    From: "Kuba Gach" <k...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: dorosłe dziecko i problem z ojcem...
    Date: Sat, 24 Apr 2004 00:23:07 +0200

    Witam,

    Jest następująca sytuacja: moją 18-letnią koleżankę, uczącą się w liceum,
    wyrzucił z domu ojciec (po zwyklej awanturze o głupotę), wczesniej rowniez
    zdarzaly sie takie sytuacje ale kolezanka nie miala 18 lat. Teraz mieszka
    ona z babcią, ledwo wiążą koniec z koncem i mam pytanie czy nie ma
    możliwości wyciągnięcia w jakiś sposob od ojca pieniędzy? Słyszałem że jest
    cos takiego możliwe, jakaś forma comiesięcznych alimentów... aha i jej
    rodzice nie są rozwiedzeni...

    Tak więc moje pytanie brzmi czy, jesli tak to jakie są warunki aby uzyskac
    cos takiego i od jakiego urzędu należy zacząć?

    Pozdrawiam,
    Jakub Gach