  • 1. Data: 2008-07-21 08:44:37
    Temat: doręczenie wypowiedzenia przez pracownika a nieobecność pracodawcy
    Od: pukpuk <m...@g...com>

    Witam
    Chciałabym złożyć wypowiedzenie umowy o pracę, by jego termin upłynął
    16 sierpnia (obowiązują mnie 2 tygodnie). Problem w tym, że mój
    pracodawca będzie nieobecny w pracy od dzisiaj do 3. sierpnia, zatem
    muszę wysłać je pocztą.
    Jednak nie potrafiłam się dogooglać, jak to jest z tymi terminami. Czy
    muszę wysłać je na początku przyszłego tygodnia, by mieć pewność, że
    dotrze do niego przed końcem tygodnia, czy też liczy się data nadania.
    A jeśli on odbierze je w 32. tygodniu albo nie odbierze w ogóle?
    Jak to zrobić, by to wypowiedzenie zgodnie z prawem na 100 % upłynęło
    w sobotę, 16. sierpnia?
    I czy należy wysłać je na adres, gdzie pracodawca ma zarejestrowaną
    działalność (to jest chyba jego adres zamieszkania), czy na adres
    prowadzenia działalności?
    Będę wdzięczna za pomoc
    Pozdrawiam
    Gosia