  • 1. Data: 2006-10-02 11:53:21
    Temat: dokumenty OT MT i in.
    Od: marek <m...@s...pl>

    Witam,

    Potrzebuje informacji nt. dokumentow środków trwałych, a dokładniej
    odnośnie OT MT LT. Księgowym żadnym nie jestem, ale potrzebne mi jest to do
    systemu który piszę dla swojej firmy (prosty programik).

    Jeśli znacie, to czy moglibyście podać adresy stron traktujących o tychże
    dokumentach, wzorach ?
    Co mi jest potrzebne - praktycznie podstawy - komu, kiedy, jaki dokument,
    oraz gdzie trafia kopia, czy podspis, kogo podpis itp.

    Jeśli komuś wydaję się to abyt proste, to może mógłby odpowiedzieć na
    pytanie

    1. Pierwsze przydzielenie [komuś] środka trwałego jest traktowane
    dokumentem OT. Użytkownik przyszły podpisuje się pod nim. A gdzie idą kopie
    i w jakiej ilości ?

    2. Następuje przeniesienie środka, czyli z działu X, do działu Y. Robię to
    za pomocą dokumentu MT. Proszę o korektę jeśli się mylę w następujących
    stwierdzeniu. Użytkownikowy, który zdaje środek wypisywany jest dokument MT
    z miejscami przeniesienia z/do jako jego dział X i dział Y, osoby która go
    przyjmuje. Uzytkownik zdający środek podpisuje się pod dokumentem...sam?
    Czy to nie jest bez sensu ?
    Ok, a użytkownik, który przyjmuje na stan środek otrzymuje również MT, z
    miejscami użytkowania: starym działem pracownika który go zdał i obecnemu
    pracownikowi. Użytkownik pobierający sprzęt podpisuje się pod dokumentem, a
    ile i gdzie kopie trafiają...?

    3. Jeśli likwidacja środka następuje nie przez wystawienie LT, tylko oprzez
    protokół likwidacji, to czy można w ogóle zrezygnować z LT ?

    4. Czy takie 2 typy dokumentów wystarcza ? Tylko OT i MT ?

    Dziękuję za odpowiedzi

  • 2. Data: 2010-04-01 08:02:07
    Temat: Re: dokumenty OT MT i in.
    Od: "vidom" <vidom@WYTNIJ_TOpoczta.pl>

    TU

  • 3. Data: 2010-04-01 09:24:11
    Od: "vidom" <vidom@WYTNIJ_TOpoczta.pl>

    http://www.wroclaw.pl/zojm/regulaminy/instrukcja_obi
    egu_dokumentow.pdf

  • 4. Data: 2010-04-02 08:47:48
    Od: "vidom" <vidom@WYTNIJ_TOpoczta.pl>

    www(dot)wroclaw(dot)pl/zojm/regulaminy/instrukcja_ob
    iegu_dokumentow.pdf