  • 1. Data: 2003-04-03 14:46:58
    Temat: do sandry "co zrobic z windykacja"
    Od: "nowe" <n...@w...pl>

    czy mozesz opisac mi ten sposub bo juz mam taki metlik w glowie ze mi zaden
    pomysl nie przychodzi do niej prosze lub skontaktuj sie ze mna na majlu
    prosze prosze

  • 2. Data: 2003-04-03 20:43:49
    Temat: Re: do sandry "co zrobic z windykacja"
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 3 Apr 2003 16:46:58 +0200, "nowe" <n...@w...pl>
    zakodował:

    >czy mozesz opisac mi ten sposub bo juz mam taki metlik w glowie ze mi zaden
    >pomysl nie przychodzi do niej prosze lub skontaktuj sie ze mna na majlu
    >prosze prosze

    To dlaczego wszystkim zaśmiecasz grupę, skoro piszesz do sandry (nie
    miałeś przypadkiem na myśli Sandry??) i nie interesuje Cię zdanie
    nikogo innego. Czy to w ogóle jest pytanie ("czy" sugerowałoby, że
    tak, ale brak jakiejkolwiek interpunkcji sprawia, że nie jest to
    oczywiste).
    Od tego jest priv.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2003-04-03 22:58:36
    Temat: Odp: do sandry "co zrobic z windykacja"
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Kaizen <x...@c...sz> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:s...@4...com..
    .
    > Pięknego dnia Thu, 3 Apr 2003 16:46:58 +0200, "nowe" <n...@w...pl>
    > zakodował:
    > To dlaczego wszystkim zaśmiecasz grupę, skoro piszesz do sandry (nie
    > miałeś przypadkiem na myśli Sandry??)

    Ale jesteś ostry :-) pozwole sobie powiadomić zainteresowanego,że poczta
    wróciła ;-)

    pozdrawiam
    Sandra