eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawodata podpisu umowy, spóźniona umowa, neostrada, troszke długie. › data podpisu umowy, spóźniona umowa, neostrada, troszke długie.
    From: Rycek Bora-Pomuco <n...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: data podpisu umowy, spóźniona umowa, neostrada, troszke długie.
    Date: Sat, 04 Oct 2003 15:31:26 +0200

    W wielkim skrócie miesiąc temu po około 7 moich pobytach w TPSA dostałem
    usługę Neostrada, ale ponieważ coś im się wieszało w komputerze nie
    dostałem umowy, nic też nie podpisywałem. Ale usługa działa. Byłem znów w
    zeszłym tygodniu i kolejny raz obiecali mi, że przygotują umowę no i będę
    po nią (ciekawe czy po raz ostatni) w poniedziałek.

    Mam takie pytanie do Szanownych Grupowiczów: gdy będę podpisywał umowę to
    czy date rozpoczęcia działania usługi powinna tam być faktyczna czy
    bięrzaca czyli z dnia podpisania umowy? Druga sprawa, od miesiąca mogłem
    już mieć podpisaną umowę na 12 miesięcy i płacić 150złotych, czy TPSA może
    wstecznie naliczyć 200zł w związku z nie podpisaną umową na rok? (Dla
    wyjaśnienia: przy podpisaniu na rok abonament wynosi 150zł, bez rocznej
    umowy 200zł).

    I jeszcze jedno przyszło mi do głowy. Gdybym narazie nie podpisywał umowy
    (pewnie znów w tepsie zapomną) i np. po pół roku podpisał umowę, w której
    pisze, że moge zrezygnować z usługi w ciągu 10dni, zacytuję tu fragment
    regulaminu: "W przypadku rezygnacji Klienta ze świadczenia Usługi w trybie
    określonym w ust. 4, Umowa uważana jest za nie zawartą, a Klient będzie
    zwolniony z wszelkich opłat". No jakbym w tym momencie zrezygnował, czy
    wtedy całe pół roku powinno być gratis?

    Dziękuję z góry za informacje, które przydadzą mi się jak doczekam się
    podpisania umowy...
    pozdrawiam
    Rycek Bora-Pomuco