    From: "Seki Hope Tristan" <s...@U...TO.amigo.pop.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: dane osobowe w przychodniach
    Date: Sat, 8 Jul 2006 11:22:28 +0200

    Witam

    Mam nastepujacy problem. Przepisalem sie od jednego lekarza do drugiego. Z
    pierwszej przychodni chcialem zabrac swoja kartoteke i przeniesc ja do
    drugiej przychodni. Nie jest to jednak mozliwe. Panie twierdza, ze maja
    prawo kartoteke przetrzymywac i moga mi tylko ja skserowac. Co na to
    powiedzial by GIODO? Przeciez kazdy ma prawo do zadania usuniecia swoich
    danych osobowych. Mnie sie nie podoba, ze ktos zupelnie bezcelowo bedzie
    przetrzymywac informacje o mnie.

    Czy rzeczywiscie przychodnia ma prawo przetrzymywac moja kartoteke?

    Pozdrawiam
    Seki